söndag 16 maj 2010

Sunday evning

Söndagskväll som denna, hur är den tro?
min är inte sådär jätte bra iallafall. Vill iväg och sova hos mr.lovely, men det gick ju åt skogen. Vi får väl helt enkelt ses imorn eller något innan han ska iväg och jobba på tisdag.
Haft en bra söndag annars? Gjort något roligt ? :)

Jag har spenderat dagen åt att pluggat lite, varit ute och
övningskört(hell yeah!), och bara tagit det lungt..
Eftersom kvällen/natten inte blir som jag hade hoppats, så får det bli en lång härlig dusch, och bara ro om sig själv med manikyr, BUS, och diverse Girl stuff Härligt ?..

Sen blir det film innan läggdags, paranormal activity(läskig som tusan! såg den hos markus och vart livrädd redan under dom första 15minuterna!)



Har sett den en gång, då tillsammans med markus och var verkligen skit rädd när han var med och höll om mig! Undrar hur detta ska gå när ja ska kika på den själv, haha wonder if I´ll survive ...

Har ni sett den? Och o så fall vad tycker ni om den? :)


puss

2 kommentarer:

  1. toppen dag hittills, och den slutar nog bra också :)
    att ta hand om sig själv en dag som denna är ju toppen, hårinpackning,raka benen, noppra ögonbrynen och bara ta de lungt :)
    har inte sett den filmen men har hört att den är väldigt bra och framförallt läskig!!
    ha en bra kväll :) kram

    SvaraRadera
  2. jag tror du överlever filmen ;)
    haha :D
    det var ju synd att du inte har någon att hålla hand med ;P

    SvaraRadera