söndag 9 maj 2010

9 maj 2010


Oj, inte trodde jag att jag skulle skaffa blogg, jag är den typen som läser andras men jag får väl göra som resten av Sverige och haka på, haha.

Vem är då jag?
Och varför kände jag suget efter och börja blogga?

Jag heter iaf Izabelle Nordh, men alla kallar mig izza så nu vet ni ;)
Anledningen till att jag börja blogga var väl att jag och några kompisar diskuterat detta om bloggar ett tag, om Kissie, Kenza och diverse storbloggerskor ..
Vem vet det kanske är Sveriges nya storbloggerska som kommit till liv här? ;)


over & out
/izzapissa

2 kommentarer:

  1. du vet vem stumpan!!!!!10 maj 2010 kl. 00:11

    nej de kommer du inte bli din fjååååårtis -.-, alla älskar mig och inte dig :D

    haha löööveya biatch <3

    SvaraRadera
  2. du är så otroligt vacker gumman, och det kan absolut ingen ta ifrån dig!

    SvaraRadera