tisdag 18 maj 2010

~

Idag blev det ingen skola för min del, skulle vara hos tandläkaren halv 11 och det kändes onödigt att åka till stan då, när bussarna går så jäkla knäppt.
fick iaf lite sovmorgon idag, skönt!

Tandläkarbesöket gick bra, (hade ju tappat en bit av en tand, från när jag var dum nog och öppna en ölflaska ved käften oooops, aldrig mer!) nu har jag iaf inte lika ont längre, fick nått bedövande på eller vad de va, whatever ..


Sen övningskörde jag till och från storfors, wihow! mamma och jag blev dock halft ovänner men endå, haha!

Hörs sen!

3 kommentarer:

  1. när tar du körkort då ? ;)

    SvaraRadera
  2. skönt att det gick bra med tanden då :) så du inte behövt dra ut den, för sånt gör ont!!

    SvaraRadera
  3. Var glad att du inte åkte in till skolan. Hade bara en prov på samhällen som var klart på 30 min, så tio i nio hade vi slutat för dagen, värdelöst!

    Hoppas det blir bra med tanden :) <3
    /Missy

    SvaraRadera