söndag 16 maj 2010

In the morning after dark ..

Har fastnat för en ny låt, som jag spelat i mina högtalare halva dagen, haha beroende!
Den heter Timbaland - morning after dark ft. nelly furtado & soshy, verkligen massa kärlek till den låten. Och efter att ha sett musikvideo och sett soshy, (som jag dock aldrig hört talas om förut?) så kunde jag inte hjälpa och se att hon var väldigt lik en...



.... annan känd snygg brud,nämnligen Angelina Jolie! ;) bara jag som ser likheten mellan dessa skönheter?

Angelina är en sådan skönhet, skulle definitivt inte tacka nej till och se ut som henne!
Tummen upp för dem båda.


Nu ska jag duscha och greja, sen blir det film :)

Godnatt alla söta!
Puss & Kram

4 kommentarer:

  1. Svar JA!, dom var väldigt väldigt lika, och båda är såklart väldigt snygga!:)
    Har också fått en liten crush i den där låten, haha.
    Ha de bra, kram

    SvaraRadera
  2. svar : tack, ah allt är bara bra. :) sj? :)

    SvaraRadera
  3. Oj, tack så mycket! Gullig du är!^^
    Kram

    SvaraRadera
  4. hej
    ja de va väldigt likt måste ja säga, och jaa, den låten är grymm, timbaland e fruktansvärt bra att göra musik:):)

    allt bra med dig idag?

    SvaraRadera