fredag 14 maj 2010

Godmorgon sömntutor

sovit gott?
tror nog att de flesta fortfarande ligger och sover för det var säkert en del alkohol för de flesta, men inte för mig inte! :D
Jag har ifall sovit hur skönt som helst!

Ligger här nu med lite frukt och smaskar på, hur gott som helst.



Skulle ha kollat på Tyra & Bella show igår men skiten hängde sig ju? Eller det kanske bara var för mig som det gjorde de? Blev iaf ytterst besviken..
Och det tog kanske 7 gånger innan jag fatta att varje gång man försökte spela om
programmet så reklamen kommer fram igen så tjänar idioterna pengar på det!


puss

3 kommentarer:

  1. jag är vaken :D
    och jag skulle också titta på tyra&bella igår och det hängde sig för mig också ;/

    SvaraRadera
  2. bella&tyra suger, dem har inte ens råd och fixa så man kan kolla på det utan en massa krångel hit o dit ....... *arg

    SvaraRadera
  3. bella och tyra kan ta sig nånstans!
    gott med fruktsallad :D

    SvaraRadera