lördag 15 maj 2010

Nattinlägg

Klockan har passerat 3 och jag kom precis hem.
Kvällen har varit lite svängig, upp och ner hit och dit.
Jag har känt mig ledsen, fast det har funnits vänner där som endå gjort mig glad.
Inombords gråter jag, men försöker endå stå på mig, så gott jag kan.
Jag vet att folk tror att jag är värsta snobben som får precis allt jag pekar på, mammas lilla ängel helt enkelt och får allt serverat på silver fat, om inte guld tillochmed. Jag får mycket jag vill ha, jag får de mesta jag pekar på, men även jag har motgångar och dagar då det inte alls är så. min familj är inte miljadärer, och kommer aldrig och bli heller.
Jag älskar trots allt min familj, oavsett vad så kommer jag alltid och göra det och det vill jag att dem ska veta att jag verkligen gör! Även om vi bråkar och jag häver ur mig saker som jag inte menar så önskar jag att man kunde spola tillbaka tiden och göra allt det dumma ogjort.
(Jag vet att du läser detta mamma, och jag är dålig på känslor face to face det vet du, så jag vill säga förlåt för allt jag sagt, både till dig och Åke, jag ångrar det verkligen!)

Det jag vill komma fram till är att man ska vara rädd om det man håller kärt, aldrig släppa taget och alltid försöka göra sitt bästa, för imorgon kan det vara försent.

Godnatt

5 kommentarer:

  1. fint skrivet, du har helt rätt ...

    SvaraRadera
  2. ok...jag accepterar en ursäkt men då ska den verkligen menas och kännas...kram

    SvaraRadera
  3. fin blogg :D

    jätte fint skrivet :)

    SvaraRadera