söndag 23 maj 2010

Galen helg.

Hit och dit, fram och bak.. ja ungefär så har min helg sett utt, har inte hunnit uppdaterat någonting i bloggen, och det ska bli ändring nu!

igår var jag iaf på crusing i kristinehamn, och det fanns sjukt mycket snygga bilar och sjukt snygga pojkar! dock så var detta min 3;e alkoholfria helg, tummen upp för det!
Nästa helg blir det dock inte så, då jävlar! ;)


mr.X skrev till mig igår också, så han träffade man runt 2 igår natt, och det var väldigt stelt i början, för vi inte hade sett på flera månader, och hur det sen gick är det bara han och jag som vet.. ;)

Idag skulle det ha varit en fucking plugg dag, men ja har hållt på och städat och tvättat sen ja vakna, så det har inte blivit så mycket gjort...

Nu sitter jag iaf här med nygräddad blåbärspaj och en kopp kaffe, mums.



vad har ni haft för er i helgen ? :)

3 kommentarer:

  1. åååååååh blåbärspaj!
    min helg har bara varit lung, inte hänt så mycket, bara tagit det lungt :)
    du får uppdatera oftare, din blogg är skoj och läsa :)

    SvaraRadera
  2. blåbärs paj, fan så gott!

    SvaraRadera
  3. de va som f-n....vad har hænt iza??? har du fått mammas stædnoja?? haha...snyggt blev de iallafall........spara lite paj så jag får imorgon, ær hemma vid två-tretiden..kram

    SvaraRadera